poniedziałek, 23 lutego 2015

Liebster Award [3]

Mała prośba/ info.
<---- Tam po lewej stronie pojawiła się nowa sonda z pytaniem. Jeśli chodzi o tego bloga to tak jak zapowiadałam nie miałam od początku zamiaru by tu znalazło się z 50 rozdziałów więc planuję umieścić tutaj jeszcze z 6-9. Tą historie mam w miarę już ułożona do końca i przyszedł mi mały pomysł na następna tym razem z Harrym... po prostu chciałabym wiedzieć czy byłby ktoś chętny by po zakończeniu tego opowiadania czytać następne :)

Okk...
Z całego serducha dziękuję Ryout za nominację <3

1. Boisz się krwi?
To jest trochę dziwne... ponieważ boję się, ale bardzo często gdy jestem zestresowana bądź jakoś smutno czy coś w tym rodzaju potrafię nadgryźć sobie wargę do tego stopnia że poczuję jej smak który wręcz kocham <3
(więc tak boję się, ale kocham smak krwi <3 <3)

2. Pepsi vs Cola? (pamiętaj, że oba nie zdrowe, fu. x'D)
Emmm... chyba Pepsi :) Cola jest znacznie słodsza a ja za słodyczami nie przepadam :)

3. Pijesz jogurt. Jaki jest jego smak?
Truskawka <3

4. Co lub kto jest twoją życiową inspiracją?
Jak to nie jedna osoba pięknie ujmuje... sama nie wiem :D Myślę że to co mnie otacza, w szczególności przyroda :)

5. Budzisz się w pokoju bez klamek, okien, drzwi etc. Jaka jest twoja pierwsza myśl?
że coś jest nie tak xD

6. Jaki jest twój stosunek do przeklinania?
hmmm... jeśli o to chodzi mogłabym się rozpisywać. nie ukrywam samej zdarzy mi się przeklnąc i to niejednokrotnie, toleruje to u innych bo jest to rodzaj pozbycia się tej złej energii z człowieka. Jednak gdy przy normalnej rozmowie co drugie słowo to ''ku**a'' lub co innego to rzygać się chce.

7. Wagarujesz?
Hah... to pytanie bardzo dobre. Uważam że uczę się dość przeciętnie, zdarzy mi się namówić mamę aby nie iść do szkoły tak jak np. dzisiaj :D, ale jeśli o typowe wagary chodzi... zdarza mi się nie iść na dwie godziny fakultetów z fizyki, albo zerwać z przyjaciółką z ostatnich lekcji

8. Kiedy rozdział?
Planuję na sobotę ale nie jestem zbyt pewna czy się uda bo mam dość dużo do nauki w tym tyg

9. Z iloma poduszkami śpisz?
1 duża, 3 małe :) Poduszki <3

10. Ulubione zwierze z gatunku gadów?
Jaszczurki? chyba tak..

11. Inne hobby oprócz pisania masz?
Rysuję <3


Okey w związku z tym, iż tak długo odkładałam wszystkie nominację... nie było ich dużo 3/4 wraz z tą... ale nie mam zielonego pojęcia na jakie już odpowiadałam a na jakie nie... to opowiedziałam tylko na tą ostatnią...
Mimo to dziękuję Wszystkim <3 <3 <3 Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak się ciesze z takich małych rzeczy :)

Więc tak ja nominuję :
* http://haven-ff.blogspot.com/  (obiecałam że się odwdzięczę więc rb to od razu :) )
* http://silent-fanf.blogspot.com/
* http://incubus-fanfiction.blogspot.com/
* http://night-changes-our-story.blogspot.com/
* http://inf-ini-ty-fanfiction-1d.blogspot.com/


1.Potrafisz śpiewać?
2.Co motywuję Ciebie do pisania?
3.Zawsze się pytam o książki :) Więc jaka jest Twoja ulubiona?
4.Muzyka której słuchasz?
5.Masz jakiś ulubiony serial?
6.Truskawka czy jabłko?
7.Jaki planujesz samochód w przyszłości?
8.Jaki planujesz mieć zawód?
9.hobby?
10.ulubiony film?
11.co porabiasz?

5 komentarzy:

  1. Formułka mnie ratuje przed nominacją huehue. "Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował", także tak :3 Ale jak chcesz znać odpowiedzi na pytania to spoko, masz:
    1. Nie, ale lubię drzeć ryja przy fajnej piosence.
    2. Nic mnie nie motywuje tak jak termin wstawienia rozdziału, chociaż i tak się nie wyrabiam x'D
    3. Nie potrafię wybrać jednej, ale chyba "Komórka" S. Kinga
    4. Rock, Punk Rock, Hard Rock... ogólnie wszystkie odmiany rocka x'D
    5. Nie oglądam seriali.
    6. Jabłko
    7. Ford Mustang 67' ale to tylko marzenia.
    8. Tatuażysta // Grafik
    9. Spanie.
    10. Tiger eyes
    11. Oglądam Luciusa.
    No, to idę oglądać. x'3

    OdpowiedzUsuń
  2. A pfff...

    Tak to ja się nie bawię xD

    OdpowiedzUsuń
  3. boże, to opowiadanie wywołało we mnie podobne emocje co youngloovers.blogspot.com ( moze znasz, a jak nie to zajrzyj) bardzo twoje opowiadanie mną ruszyło !!! nie mogę wydobyć z siebie wielu słów, zabiłaś mnie tą historią! czekam na rozwinięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... nie czytałam ale z chęcią zajrzę :)

      Usuń